tisdag, september 22

Pussla


Igår kom Lee på besök och vi var ut och gå, spela skibbo och började pussla. Jaa. Att pussla tar på nerverna, speciellt när man efter att ha sökt igenom alla bitar åtminstone 3 gånger inte hittar den ena hörnbiten och när den ena kanten är en himmel och helt samma färg. Blä för himmlen.

Kan ju poängtera att jag har väldigt lite intresse för mitt utseende, vilket märks. De flesta kläder är lite tighta, och har lyckats få hål mellan benen på både mina svarta mammabyxor och mina leggings och de flesta skjortorna är för korta, så har inte så mycket att ha på mig mera... Håret ska jag också göra nåt åt efter att ungen kommit ut, det är så otroligt tjockt just nu, har alltid haft tjockt, tjockt hår, men nu tappar jag nästan inga hår så nu är det helt megatjockt. Ska bli intressant att se hur det är efteråt.

Mina planer för idag är att fortsätta pussla, gå i duchen (räknas som en aktivitet nuförtiden) och på ett rådgivningsbesök på eftermiddagen. Imorgon far mamma till New York och om inget nu händer inom de närmaste 12 timmarna så kommer Jigi hunden hit till oss, och det betyder att det inte är önskvärt att jag föder före efter den 28:e. Men det är okej, så länge det är i september... Tror att det kommer att ske den 29:e, så exakt 1 vecka dit. Det klarar jag av, men bara om babyn bökar massor så att jag vet att allt är bra.

Inga kommentarer: