tisdag, september 22

No change i v. 39+2

Jaa. Allt är som det ska när jag var till rådgivningen. Babyn är lite slö på att röra på sig på dagen men på kvällen tar den igen allt, så det borde vara helt ok. Jag har lagt på mera vikt, inget shockerande med det eftersom jag är uttråkad och bara äter. Dessutom är jag jättehungrig hela tiden och känner mig sällan mätt. Totalt har jag nu lyckats gå upp 11 kg. Ja, men 5 kommer ju ut genast så det borde vara ok. Men nu är det bara 5 dagar till den beräknade dagen. Känns jättekonstigt. Kan absolut inte förstå att vi snart kommer att ha en baby och har absolut ingen aning om vad som väntar före det. Men det är bara bra, annars sku ja säkert backa ut.

Inget har hänt så hunden kommer imoron, det betyder att ungen först får komma efter det. Ett trevligt tillägg är ju att hunden har nån form av diarre. Stackarn.

Inga kommentarer: