onsdag, september 16

Vill köpa kläder

Det som jag nu först på senaste tiden börjat sakna är nya kläder. Har inte på evigheter köpt kläder åt mig själv och före babyn kommer ut är det ingen ide att göra det eftersom storleken ändrar rätt radikalt efter att att babyn fötts. Hoppas på att snabbt återhämta mig och återgå till normal klädstorlek.

Hitta en kiva rock i Gina Tricot idag, men vet ju inte hur den ser ut utan mage... Och sen hitta jag massa grejs i H&M katalogen som kom idag. Tänkte att jag sku kunna beställa nåt nu, för det tar ändå minst en vecka för det att komma, och sen är det två veckors bytesrätt och då borde ju nog babyn ha kommit. Men nu måst jag ju ta i beaktande att skjortorna passar för amning, för vill inte visa min mage åt hela världen.

Under graviditeten har jag skaffat totalt 4 graviditetsplagg: ett par svarta byxor som jag hade när jag jobba, ett par ljusa jeans, en kjol och ett par svarta leggings, allt från H&M. Har med andra ord använt samma kläder under en lång tid. Tråkigt!

Inga kommentarer: