torsdag, september 3

Trött igen

Nu är jag trött. Gårdagen var jätterolig, men gick först och sova 12 och vakna 8 för att fara till 10 på babygrupp. Allt för lite sömn för mig! Efter det har jag ännu varit till Ikea idag för att köpa en hylla som var slut förra gången och burit upp allt helt själv Jaa, så nu sku ja inte orka med nåt, men vårt kök svämmar över så borde väl göra nåt åt det. Sen sku ja också villa fara till ett stort loppis här i Malmgård för har bilen och hunden idag. Och så måst jag ju sköta hunden å sen sku jag villa baka bröd å...

Igår var vi, för säkert sisa gången denhär sommaren, med Micke till simstadion. Orka simma 4 varv med minimifart, väldigt fysiskt förberedd för förlossnignen verkar jag inte vara... Sen gick vi lite på stan, var till cafe picnic och på kvällen for vi på en grillfest till Arcada. Härligt att vara bland med massa sociala mänskor!

Inga kommentarer: