tisdag, oktober 9

9 oktober ren






Jag hinner på riktigt inte med mera. September gick i racerfart och nu är det tydligen 9 oktober. Snart har halva oktober gått, vart gick det liksom?!? Snart börjar jag ju skola och jobb och så fyllar mamma år. Som tur har Micke semester snart (1½ vecka börjande nästa måndag) och jag hoppas att jag hinner ikapp lite då.

Nu när Arthur inte sover på dagen går dagarna så snabbt och jag hinner inte alls med, hinner inte tänka eller få "jag-saker" gjorda. Han ska ju nog vila i sängen och försöka få sömn (i ca 30 min) men under den tiden ropar och gnäller han bara så då får jag nog inget gjort heller. Men sen när han inte mera behöver vara i sängen så leker han lugnt och fint och kan bra vara med och göra saker.

I en vecka har Sander nu cyklat och det går så sjukt bra nu. Nu sitter han på stolen och sparkar sig framåt så att han glider smidigt fram. I nedförbackar måste jag springa för att hinna med. Och varje gång vi går ut så vill han cykla. Han kan inte komma på den själv och så står han och ylar/piper tills man kan hjälpa honom genom att hålla i cykeln. Han älskar att cykla. Måste nog vara roligt att kunna göra samma som storebror.

Inga kommentarer: