lördag, oktober 20

Hypnotisören

Jag vaka 1 timme med Sander inatt. Han skrek bara aj, aj, aj och spände hela kroppen och hade ont. Tänder. Fick vandra omkring med honom och sittsova i soffan. Har första gången på länge faktiskt varit trött.

Mamma erbjöd sig barnvaktstjänst och jag och Micke for på date. Till amarillo och äta och sen på bio. Vi såg hypnotisören. Och oj så mycket känsla den filmen hade. Fast jag nu var spänd i 2 timmar... Jag visste ju inte alls vad som sku hända och när det handlar om kidnappade barn så är det ju bara värre. Den var hemsk (storin) men filmen kändes helt jätte äkta och det är nog en film jag ändå kommer att minnas som en bra film. Eller så beror det bara på att det är över 1 år sen jag senast varit på bio och jag ser max 1 film i månaden och då bara nåt skit.

Inga kommentarer: