torsdag, oktober 11

Inget monster mer


Efter 1 timme fick jag det lilla monstret väckt igen och all monsterskap var som tur försvunnen. De titta mumin, vi var ut och cykla och gunga, vi åt mat, de titta pettson och findus, vi åt mockarutor, vi lekte länge och lugnt med legona och mina barn var världens härligaste. Älska stunden så!

Sen blev det dusch, hummuslagning, banan och kikärtsätning, nattsaga och nattning och allt i lugn takt. Arthur vill inte sova på dagen för då är det lugnt och han kan leka i fred och han är inte alltid så trött då. Men att hitta en ny fungerande rutin för båda två är svårt. Arthur borde fås i säng mycket tidigare men det går inte när jag är ensam med båda, Arthur sku aldrig bli i sängen om jag och Sander är utanför. Så då borde Sander fås tidigare i säng, alltså borde han vakna tidigare på moron, men då väcker han sen igen kanske Arthur som sen igen blir ett omöjligt monster om han är trött... Just nu måste jag bara vänta ut dethär och se vad som blir bäst.

1 kommentar:

KidzShopping sa...

Hej! fina barn och fin blogg!
/C
Www.kidzshopping.blogspot.com