fredag, mars 22

Skida på isen










På eftermiddagen var vi på isen och skida. Sander har nu också fått skidor och skor som jag köpte på rea och som går nästa år (eller egentligen fick Arthur nya 120 cm och Sander har Arthurs "gamla" 110 cm). Jag är annors jätteförsiktig med isen men förra gången vi var körde där en grävmaskin och idag såg vi säkert 6 bilar på isen. Sander orka inte skida så mycket, men Arthur skida länge, helt säkert över 1 km och kanske t.o.m. 1½! Jag och Arthur är nästan helt på samma nivå i skidandet men nu har jag köpt "pito" till mina och det kändes massor bättre.

Micke fick också idag ett brev. Mera än det fick han inte veta. Men stackarn ha nog trott att hans 30 årspresent var en grön leksaksmotorcykel. Och nu. Nu ska jag heja på Emilia i voice of Finland. Hon och Lees lillasyster Lina sjöng som överraskning Aladdinlåten en helt ny värld på vårt bröllop. Och hon kan faktiskt sjunga. Det var så fint. 


2 kommentarer:

Hanna - RamSamSaa sa...

Jag önskar att jag också fick en sån födelsedagspresent!!

Michaela sa...

Jag med faktiskt! Micke är sällan nyfiken men nu har han varit. Så roligt!