måndag, mars 22

Back from Barcelona


Arthur var hela tiden så jätteduktig och nöjd så jag köpte en dyr fin leksak åt honom (18€). Men genast han såg en vattenflask ville han hellre ha den.

Nu är vi tillbaka från Barcelona. Och jag är helt döslut. Resan och resande gick helt toppen, Arthur är ren vid 6 månaders ålder en världsvan och nöjd resenär, men ansvaret och allt underhållande tröttar ut en. Flygen gick jättebra och fast Arthur var trött sov han väldigt lite, 30 minuter, och sen fortsatte han studera och upptäcka. Eller ville bli underhållen. Och om han höll på med nåt, tex studera min mammas halsband, i 3 minuter så var det megalänge. Sen ville han göra nåt annat. Men det var jätteskönt att komma bort och fick faktiskt en bättre bild av Barcelona än sist jag var där. Beror kanske på att vi då sov bort dagarna och drack bort nätterna. Och sen var det härligt att igen träffa mina kompisar från utbytesåret i Ecuador, fast nu våra tidtabeller inte alltid gick ihop. På söndagmorgon kom de hem när Arthur vakna.

Nu ska jag interneta, har inte varit på en dator på 4 dygn. Säkert nytt rekord för i år och i fjol och förrfjol...

Inga kommentarer: