tisdag, mars 9

Ergo

Jee, jag har just huutat hem en ergo bärsele åt mig. Gårdagens shokladbruna vann jag inte men idag vann jag denna. Jee. Nu är vi klara för Barcelona och flygfält.

Sen gick jag och Arthur till Myyrmanni för att söka ut vårt Libero paket. Och vad glad jag blev över det. Där fanns engångs haklappar. Just vad jag behövde för Barcelona. Arthur premiärkör sina glasögon. Ända problemet med dem var att veta när han hade somnat. Måste lyfta upp dem för att kolla.


Efter mitt föregående negativa inlägg tog Arthur en lång tupplur och efter det var han på betydligt bättre humör. Så det var trevligt. Han åt tom av min broccoli, morot, potatis grej. Kanske det var nöten som var äcklig vid lunch. Vem vet. Fick nyaste kaksplus också (mammas julklapp åt oss) och där var det en mamma som en natt steg upp över 24 gånger, så då är nog 5 gånger inte så farligt.

Inga kommentarer: