torsdag, mars 18

För tidig väckning

Mickes 27 årsdag till ära bestämde sig Arthur för att vakna 6.15. Detta efter att han totalvägra somna före 20.45. En nattsömn för pojken på 9,5 h betyder att jag, och de andra flygplanspassagerarna, kommer att ha en otroligt lugn och harmonisk resa till barcelona. Eller så inte. Men då får det vara så, ingen känner mig ändå och man gör ju alltid sitt bästa för att lugna barnet. Och att inte flyga bara för att man är baby är löjligt, då borde inte heller högljudda människor, fnittrande människor, påverkade människor få flyga.


Eftersom Arthur ännu är lite krasslig fick han sitta i sittern medan jag ducha. Han, hur nöjd och glad som helst. Jag, helt död. Och jag är inte naken, har nog en handuk runt mig.

2 kommentarer:

Nina sa...

Lillen ville gratta pappa ju! Vem vet, han kanske sover hela flygresan... Ha det så bra i Barcelona!

Michaela sa...

SÅ var det ju! Men flygresan sov han nog väldigt lite på och gick och sova för natten 4 timmar senare än vanligt, men som tur var han nöjd!