tisdag, mars 23

Håret

Funderar på att klippa bort en del av mitt hår och göra det till en svans som kan sättas över Arthurs säng. För att kunna somna i egen säng kräver Arthur hår och mitt ansikte nära. Det betyder att jag måste hänga över sängen. Låter löjligt men annars börjar han bara gråta mera tills han blir hysterisk och man måste ta upp honom. Och försöker ju, för säkert 4 månaden, lära honom somna själv. Utan någon gråtskola.

Konstatera att mitt bloggnamn ännu var becoming a real grown up. Och fast jag ännu känner mig ung och inte alls vuxen så sku jag nog definieras som vuxen, jag har ju barn och är ju gift. Bostad äger jag inte dock. Och i brist på dålig fantasi får min blogg, iaf för en tid, heta michaelas liv, liksom det är ju vad den går ut på. Men ska försöka hitta på något mera finurligt. Fast jag inte alls är finurlig.

Inga kommentarer: