torsdag, mars 25

Lockelser

Det finns vissa saker jag nuförtiden alltid går och se på då jag är i större butiker än vår lilla alepa. Oftast köper jag också dessa.

Barnmatsburkar, speciellt fruktpure. Om de kostar under 31 cent plockar jag några med mig. Lite omväxling i smakerna liksom. Och i vår alepa kan vissa kosta så mycket som 42 cent.

Tuttar. Försöker hitta någon som är fin i samma form som mams tuttar men hittar alltid bara fula. Om jag hittar nåt som är ok köper jag det och därför har vi bland annat denna fula tutt.

Tuttflaskor och nya gummin till flaskor. Arthur har ingen skillnad med vad han dricker ifrån men på de flesta flaskor har vi det minsta flödet och det tar ju så länge för honom att dricka. Så nu försöker jag hitta snabbaste flödet. Men endå har vi 3 ainu flaskor med snabbt flöde. Och sen köpte jag av nån konstig anledning vällingsgummi och då ger jag inte ens välling åt honom.

Inga kommentarer: