fredag, mars 12

Hus i kris.

Gårdagens planer på den perfekta mamman och perfekta frun gick inte så bra. Kvällen satt jag nog inte vid datorn utan istället stred vi med Micke, orsaken kommer jag inte ihåg men hade säkert något att göra med varför vi strider, vems fel det är och hur den andra borde ändras. Arthur hade inte en bra dag heller, maten smakade inte över huvudtaget vilket resultera i att han åt 3 gånger inatt och vakna totalt 8. Dessutom är han flunssig och har rasslat hela natten. Kris i vårt hus just nu.

För att demonstrera det och gläda er mina läsare ska jag visa hur kaos vårt kök är. För om någon visar sitt kök på en blogg eller nånstans är det alltid så städigt. Hos oss är det sällan det. Speciellt när jag och Arthur äter hemma och jag lagar mat åtminstone 1 gång per dag.


Hur ser ditt kök ut?

Inga kommentarer: