onsdag, september 8

Full rulle

Idag var en toppen dag, men nu är jag så trött så. Har varit skola och löneräkningsgrupparbete på dagen, på eftermiddagen hämta Micke under tidtabellsstress Arthur åt mig och vi sprang till bussen som for till Esbo. Sen var vi 1,5 h med mammor och barn från familjeförberedelsekursen och sen sprang vi till bussen igen och kom hem.
Klockan 6 kom min mamma med hunden (som ska vara hos oss till söndag) och sen for jag och Micke på tumistid. Så skönt! Vi var och äta hamburgare till Morrison's och så köpte vi en pyjamas åt Arthur. Gick hand i hand (fast Micke tyckte att det var så konstigt och ovant att han inte ville), pussades i rulltrappor och när vi vänta på trafikljus och bara var snälla med varandra. Det var helt jätteroligt!
Efter 2 timmar var vi hemma igen och då sov Arthur.

Arthur är ju lite blyg för andra människor, men mamma känner han igen och är så bekant med, bästa exemplet var när hon kom in genom dörren och han gick rakt till henne och sen till hennes famn. Vanligtvis klänger han sig fast i mitt ben när nån människa kommer till oss. Var konstigt och se honom gå sådär rakt fram. Men så sött!

Nu måst jag och sova. Ska bekanta mig med arbetsavtalslagen imorgon bitti.

Inga kommentarer: