torsdag, september 2

Saknar ren.

Jag saknar Arthur. For 20 över 7 imorse och då sov han ännu. Han sov med mig på min dyna och så måste Micke flytta dit så att han inte sku vakna. Han ville så hålla i mitt hår. Ville inte bli lämnad ensam mitt i natten.

Nåja. Klockan 2 får jag se honom. Micke håller på att hämta hit honom åt mig och sen far vi tillsammans hem när Micke går på föreläsning.

Jag gillar att studera lite, men har varit alltför mycket borta från mitt troll nu. Som tur har jag bara såhär mycket denhär veckan. Och Micke och Arthur får mycket tillsammans tid.

2 kommentarer:

Nonnu Neuloja sa...

Det är hämskt att vara borta från sitt barn. Vår lilla Erik har varit och skötas denna veckan. Fast det bara har varit 2 timmar så käns det som jag har missat massor! och jag saknar honom så massor.

Ska själv börja skolan nästa veckan och då blir det 8 timmar per dag som vi inte får vara tillsammans. Hämskt! kommer att bara krama och pussa min lilla pojke den tiden vi får vara tillsammans!

Michaela sa...

Man uppskattar tiden tillsammans så mycket mera när man är borta. Blir megapusskalas när man ses.

Och 8 timmar varje dag kommer säkert att vara förfärligt, men han är i bra händer och så det är väl det viktigaste.