fredag, september 17

Kvällen och skitstorin

Jag är så dålig med dethär att fota just nu. Glömde igen kameran. Men en toppen dag har haft en toppen kväll.

For till Sello med tåg för att äta med Jari och Dannu där. Vi gick i butiker, Arthur hade bollhavspremiär i HopStop, vi åt supergod pizza på classic pizza och Arthur betedde sig någorlunda vettigt (förutom mjölkkastning, gaffelkastning, mjölkspottning, springa utan skor...) vi sökte blöjor i prisma och på hemvägen i tåget charma Arthur så på en äldre man så att han fick två äpplen som han sen gnaga på nöjt resten av vägen. Kan inte förstå att det finns så trevliga människor, man vet liksom inte riktigt vad man ska säga. Och äpplena var helt sjukt goda så som han hade sagt.

I hoplax var det skitblöjsbyte ute i det fria. Igår hände en av de värsta sakerna i skitväg nånsin. Arthur hade skitit inne och jag trodde jag hade gett över ansvaret åt Micke men han hade inte förstått det och jag glömde det och så gick Arthur till parken med skit i blöjan och lekte där och fick först blöjan bytt hemma. Och jag gråter nästan av att tänka på det. Känns så fel och hemskt och jag är så lessen. Nå iaf så har han sen det varit rätt röd för den frätar dendär skiten. Så därför ville jag byta genast det var möjligt, så att det inte skulle bli värre. Så det var ute. 8 på kvällen på tågstation. Måst ha verkat skumt.

Men nu ska jag sova. Imorgon ska jag planera flytt. Kom på att jag kan börja cykla till skolan.

Inga kommentarer: