lördag, september 25

Glad jag


Jag fick en sånhär av min mamma och det gjorde mig jätteglad. Nu får vi snabbt upp-putsat en massa skräp som Arthur fäller. Sen har jag fått 4 muminmuggar en tuttberlock av Micke till mitt armband och sen ska vi efter flytten fara en natt på hotell med brunch.

Dagens brunch var helt super. Rekommenderar faktiskt dylan. 15 euro och mängder av gott, är bara så ovan att ha massa mat framför så blev så mätt. Å sen kom mamma med vår sjukt goda bröllopstårta (passionsmousse på chokladbotten) och måste ju nog äta lite sånt... Så nu är jag så trött och ännu också jättemätt. Arthur somna ren kvart över 7. Har hänt så mycket i hans lilla liv under dessa dagar och han har fått så massa härliga gåvor. Idag fick han också den fina brio-hunden. Så vi är alla glada och lyckliga. Nu borde Micke bara gå och lotta. Det är ju min födelsedag så jag borde få allt.

Inga kommentarer: