torsdag, oktober 21

Bröllopshemsidan

Jag hitta vår bröllopshemsida idag, och den funkar ännu. Vi var nog så söta när vi skrev om varandra.

Micke var nog så härligt smörig, så här skrev han ju om mig:

Beskriva Michaela med ord och inte få det och låta för "cheesey"? Låter som en nära omöjlighet. Well here goes:
"Every morning i wake upp seems to have no meening if i don't have her in my life. The mornings we share together seem better for every passing day. She always knows when i have the blues or something is bothering me. She always takes me and my oppinions into consideration and we talk about our disputes and differences. We, like every cupple in this world, have our upp's and down's, but we make it work".

Well that about sums it upp.

Och jag skrev om honom:

Why Micke is my one? För när jag inte är med honom väntar jag bara på att få se honom och krama honom, och när vi e tisammans så lever jag så i nuet å fasar för den stund när nån av oss måst fara bort. Han är den snällaste person på denna jord. Rolig. Tålamodig. Härlig. Jätte stödande, alltid där. Underbar. Yrboll.
Och det viktigaste: Jag älskar honom över allt annat på denna jord (Till och med Jigi) Och det är den bästa känslan nånsin.

Vi ska nog vara tillsammans ända tills slutet! Vi är bäst.

Inga kommentarer: