söndag, oktober 3

Osammanhängande punkter


Lyckades äntligen byta lakan idag och Arthur tyckte det va så roligt. Lilla busen.
  • Jag är ännu slö och slapp men idag har jag ändå orkat laga mat för både idag och flera dagar framåt. Och jaa, jag är vår matlagare, och jag är okej med det.Men Arthur gilla inte spenatplättar med lingonsylt, han åt bara grynost. Och spenatplättar som är så gott!
  • Var på eftermiddagspromenad med Arthur och han bara hängde över vagnen. Lyfte ut honom, studera lite vagnen, sen klicka jag, drog, svängde och klicka och han satt och såg framåt istället för mot mig. Känns inte alls roligt, gillar att se på honom och tala med honom när jag går. Men nu hängde han inte över mera, men värka nere och sa inget, kanske bara så spännande med mycket att se.
  • Vi har ett nytt system med Micke om Arthur. Han nattar och jag tar hand om Arthur ända tills han är klaräten på moron. Passar oss perfekt eftersom jag alltid är vaken före Arthur och Micke absolut inte är morgonmänniska och att natta Arthur är inte så roligt.
  • Arthur är världens sötaste dansör, här är beviset (eller 30 sekunder in), men tyvärr visar han inte sin handsving. Och vi har kaos på golvet. Alltför mycket leksaker.

2 kommentarer:

Lee sa...

Jag tycker Mickes dansstil är helt toppen! hahaha!

Michaela sa...

Ingen av oss kan dansa, och vi lär oss nu av Arthur hur man gör på riktigt!