onsdag, oktober 27

Hejdå kära kjol




Ljusgul kort kjol med lite spetsar och dekorationer.

Gick idag igenom mina kläder och packa lite färdigt för flytten. Jag hitta samtidigt min favorit sommar/fest kjol. Som jag älskat den. Har sparat den i flera år utan att använda den, men den är ju så värdefull. Hade den på mig tex natten vi spendera på Mallorca och den glade viking, en oförglömlig kväll med nåt om norrmän som tjäna kungen... Och en massa andra fester och resor. Så fin har jag säkert inte sett ut i den, men jag har tyckt så om den. Farväl kjol, här slutar vår resa.

6 kommentarer:

Dagny sa...

hihi, den dæ norrmannen som jobba før kungen, d va nog bara så humoristiskt :)

Michaela sa...

Det var de ju! Så härligt att man kan se tillbaka på livet och konstatera att man gjort sjukt galna roliga saker med de bästa människorna. Aah, å dina tänder. De va så bäst.

Lee sa...

muahahahahahhaha, så extremt funny! O James Bond! HAHAHAHHA!

Michaela sa...

James Bond?! Häh?

Dagny sa...

James bond, den dæ svenska blonda karn som vi træffa på mallorca.. men hmm.. kanske du va førsvunnen då michaela :P :D Hehe, mina tænder ja.. :D:D førra gången hos tandlækarn så kommentera hon att ja tydligen ha slått mig nær ja va liten... fick sæga att ja nog va lite større nær ja slog min tand :D:D

Michaela sa...

Jag var försvunnen