tisdag, oktober 26

Skit dag

Och ännu ett fotolöst inlägg.

Idag har jag mått apa. Sämre än på jag vet inte när. Jag hade sån huvudvärk från sådär halv 10 till 11 att när jag satt på bussen påväg till familjecafe så måste jag ha ansiktet mellan händerna. Det bara explodera och sprängde inne i huvudet. Sku ha villa lägga ner mig på golvet och gråta. Såg min efterlängtade son men kände bara huvudvärken. Efter kaffe, 10 glas saft, några smörgåsar, 1 huvudvärkstablett börja det sakta lätta. Nu känner jag ännu av det men kan leva. Så dagens planer ändrades lite och Micke kunde inte gå och skirva på slutarbete. Vad som orsakat denna plåga är lite oklar, men finns många möjliga orsaker.

- Arthur som just haft en toppen natt hade en skit, skit natt och ville först inte somna, sen vakna han och ville inte vara i egen säng, sen vakna lite mer och 20 före 1 börja han gråta. Efter värktablett, sitta uppe en stund och massa mjölk i tuttflask (som vi ju slutat med för länge sen) så lugna han sig och somna om 1 timme senare. Kanske det är den 13e tanden som gör ont, eller 14e, vem vet.

- Hade väckning halv 7.

- Hann inte dricka kaffe, vilket kanske var största orsaken.

- Satt 2 timmar framför en mac dator (första gången ever) och sku lära mig photshop (det också första gången).

Så denna dag har jag varit lite borta och önskar bara den var slut.

Inga kommentarer: