söndag, april 10

Eftermiddagens bilder

Det var så fint idag så vi var ute både på morgon och eftermiddag. Arthur hade vårhalaren på för första gången, och jag börja fundera om vi ändå borde ha hållit 98 istället för att byta till 92.
Sandlådan på "vår gård". Utanför vår dörr finns familjehuset Sahrami (som har språkkurser för invandrare och familjecafe och annan verksamhet). De har en inhängnad gård med sandlåda, rutchbana och gungor. Och på eftermiddagen är där sol.
Arthur var glad.

Lite seriös, men det var för att jag prata i telefon (och tog samtidigt en miljon bilder av min sötis).
Sen kom Micke dit och Arthur blev så glad. Arthur har för övrigt blivit världens gungfantast, han ska gunga hur länge som helst. Förr har 1 minut räckt, idag gunga han i 13. Det är tråkigt att bara ge fart och jag frågar många gånger att ska jag lyfta bort honom. Han bara skakar på huvet.
Jag var allt annat än vacker. Röda iso-syöte mjukis byxor, yllesockor och skor (och en rock som just och just går fast). Ska så köpa ett par vindtäta utebyxor sen när magbabyn är ute. Igår hade jag så sjuka ben av att ha haft för kallt på fötterna så från och med nu går jag bara med yllesockor.

Inga kommentarer: