onsdag, april 13

Lite till

Och vad händer här då när jag plötsligt blivit så tyst? Nå, Mickes slutarbete är det som händer. Och det ser bra ut, det kommer att bli klart och han kommer troligen att bli godkänd. Imorgon är sista dagen han (och lite jag) jobbar med det. Sen är det över, och det är nog så jäkla skönt för alla. Mognadsprov kommer han att ha den 6.5. Ännu en dag mindre då jag kan föda. För tillfället är bra dagar 26.4, 27.4 (fast då har Arthur läkare), 28.4 och 4.5. Och nån av dagarna har jag säkert tandläkare, har inte skrivit upp när den var.

Men nu blir han klar, får papper i juni och då kan vi ha kombinerat dop och examensfest. Allt gå helt enligt planen. Bara en dag kvar. Ajo, sen hade jag ju också själv ett arbete som ska vara klart före jag föder. Men sen är det sommarlov och mammalov.

Inga kommentarer: