torsdag, april 14

Upp och ner

Denhär dagen har varit upp och ner. På förmiddagen var jag hur glad och pigg som helst men ju längre dagen gått destu mera slut (på alla möjliga sätt) har jag varit. Men snart är den slut och imorgonbitti far jag till skolan (kanske sista gången före babyn, nästa lektion är 2.5) med Mickes slutarbete i handen. Sen är typ 1 års helvete över.

Och jag som hatar vågar och nästan hade bestämt mig att vägra stiga på den på rådgivningsbesöket idag blev jätteglad. Jag vägde 100 gram mindre sen förra veckan. Var så rädd att det sku vara 1 kg till, så som sist. Annars var allt bra, så som alltid. De tyckte han hade sjunkit och att huvudet satt fast, och det är ju också bara bra.

1 kommentar:

Lee sa...

Säg grattis åt Micke från mig! Jag hoppas jag ska komma i gång med mitt slutarbete när ja kommer hem, det e faktiskt lite konstigt, men ja ser fram emot att få börja med det. Men, min inställning kanske ändras ännu :P
Och, haha, jag börjar ännu skratta när jag tänker på dig och din tortilla när du vänta Arthur :)
Mitt nummer är (+1)6122275978, jag vet int med där +1 före, för när ja kom hit då första dagen och måddes ringa till flygbolaget så funkka dt inte med +1, men sen när jag tog bort det o ba ringd med dom andra siffrorna så gick det. Hoppas du fatta min förklaring..