fredag, april 15

Tiden tar slut

Idag när jag satt på föreläsningen kände jag av ordentligare sammandragningar (säkert för att jag hade tid att känna och för att jag sovit mycket mindre) och jag kom på att det kan ju helt bra hända att babyn denhär gången kommer i typ vecka 38+nåt eller typ 39+0. (Eller för den delen gå till 41+6).

Då fick jag lite panik. Har ännu skoluppgifter ogjorda och fick en till idag som kräver mycket tid (så att jag inte behöver göra den 2&3.5 då jag på riktigt tror jag ska föda). Så nu är det press. Helst skall alla mina skoluppgifter vara klara senast på måndag för på tisdag är det faktiskt 38+0 och jag vill hellre mysa med baby (ja, ja, kanske det inte är mysigt) ifall han sku födas tidigare än att stressa med abc-analyser.

Dethär veckoslutet skall bara ägnas åt att skriva.

Inga kommentarer: