torsdag, juni 23

Besök

Inatt klockan 4 hoppa jag på den jäkla myslin och tog hissen ner och öppna dörren. Anja från Tyskland och hennes pojkvän Steffen kom hit för några dagar. Vi ska fira regnig midsommar på stugan.

Jag såg Anja sist förra våren då vi alla var i Barcelona (och Arthur var liten och söt och 6 månader). Då var hon singel och sa att hon vill ha 4 barn direkt på varann. Tyckte hon var galen. Men när hon sa det sku jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat drömma att jag själv några månader senare sku vela ha en tvåa. Nåja, men iaf så kommer hon nog helt säkert ha ändrat sig efter denna helg.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Så brukar de gå för de ovana ;-) om inte dina barn är jätte snälla under midsommar så då kommer hon o hennes typ ha en egen om 9 månader.

Glad midsommar, Regning eller Solig!

Michaela sa...

Desamma!

Lee sa...

Glad midsommar! Hoppas vi ses snart, meddela gärna när ni e tibax i stan o har ork/lust o träffas :) I like det nya blogg utseende!