söndag, juni 12

Sommarens första

Sommar Arthur med murre. Hans solkräm är helt sjukt bra för han har inte bränt sig alls.
Sander chilla med mig i skuggan. Det var så varmt att han tom fick vara utan mössa.

Vi har haft det skönt på stugan. Lite för varmt emellanåt bara, det var riktigt hett, tom i skuggan. Som tur var min mamma där både fredag, lördag och söndag (Micke jobba) för utan henne sku det nog inte gått.

Det viktigaste som hände:

-Arthur fick sin första glass nånsin, en hallonsmakande isglass. Han gjorde grimaser och ville ha mera :)
- Jag var och simma första gången för i år. Flera gånger. Men Lojosjö var också 24 grader varm.

Och så var vi på loppis, hälsa på min mormor, grilla, åt, amma, böt skitblöjor (typ 30 blöjor på 3 dar och då byter vi endast skitblöjor) och en massa annat. Men nu ska jag i säng. Ska vara nu i 5 dagar helt ensam med mina små pojkar. Enkelt och harmoniskt kommer det inte att vara.

Inga kommentarer: