söndag, juni 19

Ofungernade hjärna och doptal

Min hjärna funkar inte riktigt som normalt. Den klarar av helt vardagliga saker och vardagliga diskussioner, men sen när den ska börja tänka och förklara, då blir det inte till nåt.

Vi hade samtal med prästen igår och han fråga vad jag ville för Sander i framtiden. Nå självklart att han är lycklig och mår bra i sig själv. Nå, hur ska vi göra det frågar prästen? Nå, det blev sen för krångligt och nu tror prästen typ att min princip är inga gränser och att han sak få göra dåliga saker. Fasar väldigt mycket för doptalet idag, men troligtvis går det som sist och jag fokuserar mera på Sander (och yrvädret Arthur) och hör inte ett ord av vad som sägs.

Ja, och orsaken till min nedsatta hjärnfunktion är ju sömnbrist och början på en flunssa med stockad näsa och snorig känsla.

Inga kommentarer: