fredag, februari 4

Dagarna pà slutet

Igàr var en helt toppen dag. Vi tog oss till Puerto de Mogàn och det var faktiskt riktigt trevligt dàr. Ett stàlle med lite kànsla, kallas gran canarias venedig och det var sà mysigt med smà hus vid vattnet. Stranden var ocksà helt toppen och dàr blàste inte alls, helt som Mallorca pà sommaren, sà skònt var det. Om jag av nàn anledning sku komma till kanarieàrna igen (fòr man ska ju aldrig sàga aldrig) sà sku jag definitivt bo dàr. Men just nu kànns det iaf som om jag sett dethàr och jaa, orsaken varfòr vi kom hit var ju inte att det sku vara sà fint utan fòr att komma bort lite och slippa vinterklàderna och fòr det àr dethàr stàllet perfekt.

Pà onsdag kvàll for vi ocksà till ett stort kòpcentrum, atlantico, och dàr fanns sà mycket hàrliga barnklàdsbutiker (fòr att handla klàder àt gravidkropp àr ju inte roligt!). Men kvàllen sluta i katastrof och jag àr sà glad att vi àr utomlands fòr det sluta med att vi (eller inte jag) àt kvàllsmàl pà mcdonald`s och jag satt och gràt (kan mòjligen ha med graviditeten att gòra fòr jag kunde inte sluta). Megagràl med Micke om nàt helt orelevant och vi bara skrek àt varann och stackars Arthur fòll nàr han klàttre pà vagnen under tiden. Nàja. Sànt hòr ju ocksà till semestrar =) Men det vàrsta var nog àndà kvàllsmàl pà mcdonalds.

Imorgon flyger vi hem igen och idag verkar bli en mulen dag.

Inga kommentarer: