söndag, februari 13

Sköna kväll

Mina kvällar är så harmoniska för tillfället. När Micke nattar får jag en timme jag-tid (eller skoltid är det egentligen) och nu är det inte ens nåt skrik när de går in i sovrummet. Arthur springer sött efter Micke och vinkar smått godnatt åt mig för de har det så mysikt. Micke har en pannlampa på och så ligger de i vår säng och läser en massa böcker tills det i nåt skede blir dags att sova. Fint så.

Sen är det också skönt när Arthur störtälskar rice krispies. Behöver inte varje kväll förbereda gröt och få det och svalna utan kan bara hälla upp det och mjölk på och så äter han med mega aptit.

Och ikväll har jag ännutill shokmuffins att njuta av (med semlemjölk för tydligen var vetemjölet slut, men de är toppen även såhär).

Nu ska jag fundera en stund över brittisk kultur och sen kolla lite bloggar och till slut fixa foton om jag orkar.

Inga kommentarer: