fredag, februari 11

Min önskelista

Alltid när jag har rätt att önska mig nåt så finns det inget jag vill ha eller behöver, men nu, nu har jag en lång önskelista och inget tillfälle att önska mig för. Men min mamma läser tydligen min blogg alltid nu och då, så kanske hon kommer på ett tillfälle att överösa mig med gåvor =)

Jag vill jättejättegärna ha:

En minibärbar dator. En med långt batteri och som snabbt kommer igång och som inte väger mycket och som kan ta med vart som helst. Jag har haft samma telefon i säkert 3 år och jag äger ingen i-manick eller nåt annat tekniskt heller, så jag är värd en minidator.
En vaxduk till vårt förstörda träbord sku pigga upp måltiderna och vardagsrummet
Kokboken Mat Rätt sku vara toppen.
Ett sånthär lakan åt Arthur till hans kommande täcke (okej det är inte åt mig, men jag ser det)

Sen när vi inte mera bor här och har ett fint stort kök vill jag ha dessa ljusröda kenwood hushållsmaksiner.
En golvmopp. För tillfället torkar vi golvet med Arthurs trasor för vi kommer aldrig ihåg att köpa en ny.

Inga kommentarer: