söndag, februari 20

Hänt i bilder


Det var galet fint när vi var ut på isen igår. Det var bara tårna som dog.

Jag kom hem och ble så galet kär i min son. Han hade ju vuxit så och jag ville bara kramas. Sen gick vi ut och jag sku lyfta upp snöklumpar åt honom som han kasta.

Jag var glad, och Arthur ville inte gå.

Micke var och söka en ringsjal, en moms in mind, som jag haft det vinnande budet på huuto. Det blev bara lite tungt på axeln med Arthur men gick bra.
Sen var vi till gräsviken och handla och kolla på minibärbara (försöker bestämma mig mellan en acer eller hp, som hade lite bättre skrivutrymme, och 160 eller 250 GB, svårt!). Sen kom vi hem och stekte frasvåfflor med gräddfil som smaka mest gräddfil, men frasiga var dem.

2 kommentarer:

Lee sa...

Härliga bilder! Speciellt den på dig med Arthur i sjalen, ni ser så lyckliga och galada ut!

Michaela sa...

Jag hade varit två nätter i Pojo så jag var bara glad hela dagen!