tisdag, februari 8

Magen vecka 28+0

Lee ville se bilder på min mage, så jag bad Micke fota. Han "hann" ta exakt tre foton, tre foton som ser helt grymma ut. Tycker jag ser hemskt fet och lite gravid ut på bilderna. Men då har jag säkert också ökat i vikt som en galning, det hade jag iaf gjort sist. Och det att jag igår släva i mig 2 fastlagsbullar och varje dag under resan åt åtminstone en snickers glass/ kinder bueno stång / eller annat chokladigt hjälper definitivt inte. På fredag är det läkarcheck så då får jag veta, fast jag inte alls sku villa.


Magbulan


Urk så jag ser ut.

Nå, har ju aldrig varit platt och smal så kanske det är såhär jag ska se ut nu.

2 kommentarer:

Dagny sa...

Michaela, jag tycker du ser vackert gravid ut. Inte det minsta fet. Så, njut av ditt gravidutseende, du e ju så fin! Kram!

Michaela sa...

Tack Dagny, vad snäll du är!