onsdag, februari 9

Urk och skötväskan

Mina goda matvanor fortsätter.

Idag var mamma och min bror på besök och jag bjöd på fylld tortellini (helt färdigt färsk från butiken) med zuchini, tomat, oliver och fetaost i olja. Jag åt som en dåre. Mycket alltså. Till det hade vi sånadär smörfyllda ugnsbaguetter och som efterrätt gjorde jag fastlagsbullar av sånadär frysta butiksbullar som jag fyllde med sylt och grädde. Smällde i mig 2,5. Jag känner att jag kolhydratrullar och mår rätt urk, urk. Ändå sku jag kunna gå och ta lite bulle till och doppa i grädden som blev kvar. Smart alltså.

Tillredning av maten, glömde fota den färdiga.

Och så fick jag en väska av mamma från Kina, en som jag ska använda som skötväska för två barn, och jag gillar den så. Den är så fin och glad och lätt.
Min fina nya stora väska som man lätt kan hänga över vagnkanten. Yei.

Inga kommentarer: