onsdag, maj 19

Bloglovin

Har börjat följa med bloggar genom bloglovin. Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det eller ej. Just nu har jag 22 st olästa inlägg och det ger ju mig en press att läsa alla, fast jag kanske inte är helt intresserad av att läsa exakt alla inlägg just nu. Men å andra sidan sparar det mig tid från att surfa runt på massa bloggar och konstatera att ingen uppdaterat.
En annan sak som ännu stör mig är att den inte visar då tex katharina uppdaterat sin papperblogg, men nog när tex linn uppdaterat sin. Var är problemet?

2 kommentarer:

Katharina sa...

Alla papperbloggar flyttade till peppar i april och då ändrades adressen till http://katharinas.peppar.fi i stället.. Så testa prenumera på den adressen i stället och se om det funkar..?

Michaela sa...

När jag sätter dit peppar istället så hittar den inte din blogg, det är jättekonstigt. Och med papper så hittar den alla inlägg tills före flytten. Kan inte heller se medelmåttans malins blogg, men nog housewifens.