söndag, maj 2

Vår wapp

Fast nu första maj inte rigtigt blev som väntat (men endå nog bra) hade vi en jätterolig sista april kväll i Tölö med Arthur i rampljuset. Vi åt bra wapp-hawaii snackas, drack mystisk grön drink, tala om Arthur och spela nån frågesport på xbox/playstation/någo sånt.


Det togs en massa foton, speciellt på Arthur. Här demonstrerar Lee ett foto på Arthur och Micke.
Arthur kröp omkring och antingen jag eller Micke sprang efter för att stoppa honom från att dra ner allt.
Jag satt största delen av Arthurs vakna tid på golvet. Klädde på honom pyjamas så att vi bara sku kunna sätta honom i säng här hemma. Han ville inte somna där, så gick en promenad så att han somna i vagnen. Men sen var det väl lite för ljudligt där så han vakna efter 1 timme och då bestämde vi oss för att komma hem. Tog tåget från järnvägsstationen halv 12 och kände mig som en urusel mamma. En massa människor som druckit lite för mycket och vi var där med barnvagn och alla vet ju att småbarn borde vid den tiden vara hemma och sova i egen säng. Nåja. Jag vet ju att jag inte gjorde något fel.

Inga kommentarer: