fredag, maj 14

Natt å foton

Arthur är en lite filur. Han vakna första gången efter att han somna kvart över 6 igår halv 12 och då fick han mjölk för han åt ju ingen kvällsgröt. 20 över 1 vaknar jag av att han klättrar på Micke. Då har han spytt upp en del av mjölken och det enda jag kommer på är att byta lakan, så byter lakan då mitt i natten. Kvart före 5 rör han på sig och jag fasar för att han vaknar. Slutligen vakna han 20 över 6 och då var vår säng igen våt, blöjan hade läckt för den var ju också bytt nångång på eftermiddagen föregående dag. Så det var den natten. Tur så vakna han inte 4!

Lite foton från igår:


Arthur ser pappa första gången på 4 dagar. Båda är glada!
Arthur med sin 5 månader äldre kusin. Arthur var tyngre. Båda var busiga och sku klättra uppför trappan.
Vädret var helt härligt på eftermiddagen. Jag var sträng med att Arthur sku ha mössa på sig utomhus eftersom småbarn alltid ska ha mössa men min mamma lyckades med jämna mellanrum glömma bort det.

Inga kommentarer: