lördag, maj 29

Ny människa

Jag har nu säkert i över 1 månad varit med Arthur hela tiden. Har inte ens gått till butiken utan honom. 2 gånger har jag varit på 15 minuters länk, men vet nu inte om det räknas.

Idag var jag borta från honom i 3 timmar. Jag var till biblioteket och läsa på inträdesförhör (går inte att göra hemma) och sen helt ensam till butiken. Nu är jag som en ny människa och tycker allt Arthur gör är alltför härligt.

Och nu ska jag börja förbereda för tapas, sangria, eurovisionskväll.

2 kommentarer:

Jill sa...

Det är kanske bra med lite distans ibland, så att du riktigt får sakna honom. Samma sak går i alla fall att tillämpa på pojkvänner.

Michaela sa...

Det är ju nog jättebra, speciellt om man är lite småslut. Lika som i förhållanden. Då när vi ännu inte hade barn och hade varit massor med varandra var det nog helt bra med en kort paus och man börja igen uppskatta den andra mera. Nu funkar det inte mera lika enkelt..