fredag, maj 7

Kris, kris igen.

Arthur har ny kris. Separationsfas eller klängperiod före utvecklingssprång eller nåt. Helt vanligt tydligen. Sen ska ännu den 6:e tanden komma helt igenom, så lite gnälligt kommer det nu att vara i 1 månad eller mer. Men han är ju ändå så söt där imellan allt gnäll att det blir nog bra. Bara jag sku orka gå i duchen.

Han sov halv timme i egen säng igår. Resten av natten sov han mellan oss och vakna endast 1 gång för att äta. Han sover hur bra som helst där, men min rygg dör av det, ligger alltför dåligt. Behöver större säng.

Drömmer bort och ser på gamla foton. Häliga tider. Nog för att det är härligt nu också, alltsom oftast då.


3 år sen. Vår först långt bort resa tillsammans. Här fyller Micke 24.
Vi åt alltid nästan på stranden och vår lilla bungalow var nästan på stranden den med. Ahhh, sku så villa fara till Thailand igen. Främst för maten, men också nog för att dyka. Kanske nästa vinter med Arthur?

Efter att ha sett på en massa foton kan jag nog konstatera att jag levt, rest och varit rolig. Därför kan jag nu en tid vara tråkig så att jag sen orkar vara rolig igen.

1 kommentar:

Lee sa...

ja älskar gamla foton, sätt upp mera! :D