måndag, januari 3

Blogglust

Jag har så mycket jag har lust att blogga om, att bara få skriva av mig. Men nu är det då så att jag har deadline för en inlärningsportfölj på 25 sidor för miljölogistik på fredag och det måste bli klart nu. Så nu ska jag skriva om transport av farligt gods och komma med några smarta åsikter om det.

Sen, sen kan jag blogga, om t.ex. hur Arthur 1 år och 3 månader är, vad jag tyckte om boken växa inte lyda (som jag fick i salzburg och läste klar där) och så är jag också rätt sugen på att blogga om nära föräldraskap.

Men nu. Transport av farligt gods.

3 kommentarer:

Eva - kakkakaffe.com sa...

Jag tänkte på dig igår när jag skrev, att du nog kan mer om det än jag. Vore intressant att läsa din vinkling senare.

Liw sa...

Ser att Eva (som jag läste om NF hos igår lite grann) också vill läsa mer. Hade inte hört talas om det tidigare så det är en ny värld att läsa sig till, spännande!

Grattis till bebis i magen. Vi har BF 21/4 så jag är väl lite tjockare än dig antar jag ;-)

Michaela sa...

Jag skrev just ett inlägg och kom på att jag inte vet nåt om saken alls. Det kändes faktiskt rätt skönt, för det betyder att jag gör exakt som jag vill, inte följer någon speciell stil utan bara mitt egna inre.

Liw: Tackar. Och du är nog säkert tjockare än mig, jag är nästan inte alls tjock så. Eller bara från förr och av mat, men inte baby.