lördag, januari 8

Fan med mig

Just nu sku jag kunna skjuta mig själv. Nästan iaf.

När Arthur har fått nåt i pottan går vi och tömmer den på vessan och han får trycka på knappen. Han kan själv klättra upp på vessan och är alltid försiktig när han är uppe nånstans. Så jag lyfte upp honom och stå där för att trycka. Stod brevid och såg på och sku dra ut inlägg från tygblöjan. Han slinta på nåt vis, ramla ner på vessan och därifrån med bakhuvudet först i det hårda, hårda golvet. Och jag hann inte ta i honom. Borde ju ha hållit i honom när han var på vessan, inte dra ut inlägg.

Nu har han en megabula i bakhuvudet, somna gjorde han förstås och jag önskar så att jag var en läkare. Har nu ringt allestans (mammma, Micke, 10023) och fått rådet att väcka honom. Men inte ens i vanliga fall vaknar han när han är i sin djupa sömn och han sku annars också sova nu.

Hatar sånthär och har bara mig själv att skylla! Att jag har orsakat sån smärta åt mitt barn får mig bara att gråta.

Inga kommentarer: