söndag, augusti 28

Blir stor.

Arthur höll på med kvällsmål när Sander blev trött och jag måste gå och natta honom. Så för att undvika att Arthur hela tiden sku springa in i rummet och skrika MAMMA, MAMMA så satt jag på youtube och "bapapa" (barbapapa). Sander somna rätt snabbt och jag fixa lite i köket medan Arthur titta klart och åt "njam, njam" (mat, som i detta fall var bröd). När det var slut sa han "njau, njau" (katt) och sku se på hello kitty (det fanns alltså en ruta med katter på, han har aldrig förr sett det). Sen visa han att jag sku gå bort och tillbaka i köket. Han sku titta ensam. På hello kitty. Min lilla, gulliga, lockiga pojke börjar bli stor.

Och idag har vi haft en gnällfri dag. Första på länge. Alla har bara varit glada. Kanske för att vi sett så mycket på tv...

Inga kommentarer: