tisdag, augusti 23

Syskonen

Och sen glömde jag ju ännu det viktigaste. Mina barn är så gulliga. Idag bada jag Sander och så kom Arthur och hjälpa och så fick han gå med i badkaret och så satt båda två där mot varandra och hade trångt och Arthur gav leksaker åt Sander och försökte tvätta hans hår och båda sken som solar. Sen när Sander var klar (alltså när min rygg var död, den ungen älskar vatten) så ville inte Arthur heller vara mera där.

Sen tycker också Arthur om att ligga brevid Sander på golvet och så "kramas" de så sött. Arthur har till och med gått så långt i kramande att han lagt sig platt över Sander, men Sander har inte klagat ett knyst så kanske han inte legat med hela sin tyngd...

Bild över nåndera händelse finns inte. Hade ingen kamera i badet och i det andra fallet valde jag att förklara åt Arthur att man inte får ligga på Sander.

3 kommentarer:

Eva sa...

aaawww.... Det är nog så gulligt när dom börjar kommunicera och njuta av varandras sällskap! Mitt modershjärta klappar alltid lite extra när jag skuffar dubbelvagnen och så tittar jag på mina fina pojkars fjuniga kalufser som viftar i vinden. Där sitter dom brevid varandra, brorsorna :)

Michaela sa...

Det är nog så sött! Hurdan vagn har ni?

Eva sa...

Vi har en x-adventure. Jag tror att den heter så iaf.! Pojkarna sitter brevid varann. Vi har varit jätte nöjda, den är smidig och priset var ok