fredag, augusti 19

Skit morgon

Vakna med huvudvärk och förkylningskänning. Var allt annat än utvilad. Var på dåligt humör hela morgonen, hade massor att göra och fixa, mail att skriva och lappar att fylla i och folk att ringa till. 3 före 10 kom jag på att vattnet sku stängas av 10 och jag var i akut behov av dusch. Nope. Inget varmt duschvatten då mera. (Nå som tur fanns det en timme senare). Sen skrev jag ett långt mail och satt bilagor och allt och så försvann det och skickades inte. Sen var Sander gnällig och jag hade morkis att jag inte kunde underhålla honom (Micke var i parken med Arthur). På golvet kunde han ligga men vänder genast till magen och där trivs han inte alls, så där kunde han ju inte vara.

Och sen ska jag igen packa väskorna. Jag och barnen ska till Pojo idag och imorgon på släktkräftskiva. Ska åka ensam tåg med mina sötingar, som tur finns det lekvagn. Det var dagens klagovisa det.

Inga kommentarer: