lördag, mars 12

Godis lördagkväll

Såhär ser min kväll ut i mitt helt vanliga, oförfinade liv.

Köpte idag en extern hårdskiva åt bara mig. Har ikväll samlat ihop allt viktigt från två bärbara datorer och en usb pinne så nu finns allt viktigt på ett ställe. Och den är så liten och söt denna externing. Nu ska jag inte förlora någo foton.

Kasta ihop en kladdkaka när Micke och Arthur bada (han ska alltid ha visplarna och han får inte kakao än). Annars har jag också frossat i godsaker idag, men har inte hjälpt mot tröttheten. Reeses peanut cups är nåt sjukt gott som snällast Lee skicka från USA.

Här i vår urfula soffa har jag spenderat nån timme och ska ännu sitta här och titta lite på melodifestivalen. Micke är i lekrummet på andra datan.Men före han gick dit så satt han upp en mumsig portion kladdkaka åt mig. Mums!

Inga kommentarer: