onsdag, mars 2

Sju saker

Fick utamaningen att lista 7 saker ni inte visst om mig (av denna bloggare), och bara för att jag har tråkigt och väntar på att Micke nattat Arthur klart så att vi kan äta Ben&Jerry glass antar jag utmaningen.

En utmaning är vad det är eftersom jag inte är det minsta hemlighetsfull och har skrivit typ allt på bloggen som är värt att nämnas. Drar kanske lite repriser.

  1. När Micke gav mig förlovningsringen på vår dyktur i Ecuador gav jag den tillbaka, och så föll den när jag igen sku ha den, som tur kom marken emot ca 20 meter under ytan. Stackars honom, han måste ju ha varit så nervös.
  2. Vi och tekniska grejer går inte ihop. På lördagen när vi sku till Itäkeskus för att handla gick hjulet sönder. Damsugare, motionscyklar, diskmaskiner är också några av de andra sakerna vi haft problem med.
  3. Jag planera själv vår bröllopsinbjudan och jag tycker den var så perfekt. Finaste nånsin. Och texten inuti var också så "finurlig": Ordet välkommen gick lodrätt ner på vänstra sidan och så börja varje mening på en av de bokstäverna.
  4. Jag äter inte blåmögelost eller grape. Uj.
  5. I Ecuador äter man marsvin, jag har ätit mycket marsvin.
  6. Det jag mest jomsar på Micke om är att han sover för lite och att han måst komma tidigare och sova. Han har aldrig rätt att vara trött när han sitter och spelar/ser på film till sent på natten.
  7. Och nu har Micke helt säkert somnat för det är så tyst i sovrummet. Då är det min uppgift att väcka honom. Ja, och denhär listan var nog alltför krånlig.

Inga kommentarer: