måndag, mars 28

The secret hope

Jag håller på med projektet kopiera bloggen till word för att sätta på hårdskiva (jag gjorde det också med Arthur men det har spårlöst försvunnit. Roligt!)

Men jag hitta nåt så bra från mars 2008, om hur mitt liv sku vara 2,5 år senare när jag blir 25:


"Micke turns 25 on Tuesday. I think that when you turn 25 you are getting older. I still have some years for that. But have no idea in what situation I will be when I turn 25. It is 2,5 years there. I am probably married. I am still studying, if I have not changed my mind. Secretly I maybe hope I have a baby. I don't want to be an old mom. The thing I hope for the most is to be with Micke then. I am so scared something will happen to him..."


Det bästa är ju att jag har ett barn och om allt går som jag önskar så också en liten baby. Livet är fint

Inga kommentarer: